söndag 22 januari 2012

Smaken är helt underbar

Är hemma från gbg nudå. Har varit de i 2 timmar kanske nu.
Ska berätta lite.

Fredag så va vi hos Victoria. Och det var väldigt mysigt. Så himla skönt att träffa dessa vänner. Alla är så himla underbara tycker jag. Så fredagen var grym!
Lördag morgon så åkte vi till gbg. Det gick bra. Vi kikade på balklänning. Efter att ha varit inne i 2 affären kom vi till ett ställe där tjejerna som jobbade var jätte söta och hjälpte hurtigt till.
Och ja... vad kan man säga. Jag hittade min balklänning. Den är inte alls som jag hade tänkt mig. Men den sitter så vackert på mig. Och jag har ändå stora planer för hur jag ska se ut.
Massa massa roligheter på det!!!!!!!!!!!!!!!
Idag så vakna jag dock med värdens huvudvärk. Och det slutade med att jag var tvungen att lägga mig och söva i ett par timmar. Sån jävla huvudvärk. Så den här dagen blev kanske inte så roligt. Kändes tråkigt verkligen att det blev så. Man vill inte få migrän sådär när man är borta.....

Aja är hemma nu och lagar mat. Snart är det klart i ugnen. :)
Sen måste jag duscha snart! Och har lingonveckan nu..... FAN! Orka det eller.
Aja tecken på att kroppen "fungerar" som den ska.

Men är väldigt glad över att jag har hittat min klänning. Ska bli riktigt spännande att se hur allt blir sen.

Imorrn är det skolan igen då. KUL DÅ JODÅ JAG HOPPAR AV GLÄDJE!
Nej men fan! Så jävla trökigt med skolan. Hela tiden är det nya läxor sån skit man ska göra!
Vill inte, vill inte!!!

Har plugg som vanligt som ska göras...... BajskukBALLE!
åh.....

Ska sluta nu.
Ungefär så känner jag mig.

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar