söndag 8 januari 2012

Hej och godmorgon

Hej på er.
Jag har precis kollat på 1 film. Och den var ganska bra. Har blivit sjukt kräsen vad gäller skräckfilmer.

DE ÄR JU INTE ÄCKLIGA????? Det är samma visa i varje film! Tråkigt =/

Igår åkte min syster hem. Så morgonen kändes lite knepig. Och lite ensamt. Inte lika kul att äta ensam.

Jobbade igår också. Det gick bra (Y)

Hyrde änven 4 filmer. Pappa stanna på en film. Det var jägarna 2 vi tittade på.
Den är väldigt bra.

Ikv ska det bli mer filmmys. Har 1 kvar som jag inte sett än.
Putte och jag gick 5 km igår. Fan vad gött det var!

Idag ska jag plocka lite hemma. Försöka plugga lite.
Sedan ska jag träna kl 18 ikv. Ska bli skönt. Behöver röra på mig lite.
Imorrn börjar min utmaning som jag är med i.
Den handlar om att inte äta ngt SOCKER under 1 månad.
Bara för att rensa ut kroppen lite.
Känns som att det behöver hända ngt.

Jag är taggad känner jag.
Massa roliga saker som kommer hända. Och vi är inne på sista terminen nu. HELVETET vad skönt säger jag bara.

Så nu fan ska det hända BARA roliga saker!

Usch måste fråga de stället jag vill ha praktik på om jag får va där

=(   ...Tänk om jag inte får va där..

Saknar min Habibi i Åre med. Men fan ska ta mig dit snart!
Fan va roligt!

Nej har inget på hjärtat nu.
Ska kila tänkte jag!


Snyggt jo tack jag vet ju det


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar