tisdag 10 januari 2012

Vitt och inte så kul

Nej jag tycker om snön som jag ser ute.
BAJS ANUS säger jag bara!

Igår så kändes de inte bra. Men efter att ringt Emelie och även fått hem mamma så kändes de bättre.
Så idag är det nya tag! Jag och Clara ska till Helena och prata ihop oss om små hemlisar...
;)
Så nu sitter vi med menyskrivning och det är sjukt trökigt.
Men snart är jag klar (Y)
Sen är det bara religion som jag måste skriva...
Bajs återigen på det.
Men snart så!

Så idag är det lite småsaker som händer.
Imorrn så händer de icke så mkt, ska på premiärjympa, Håkans!
:D
Jippi! Längtar! Hoppas de är lika kul som sist.
Så man blir sådär lycklig liksom.
Och svettig så det känns som att man har rört kroppen.

Crazy på fredag. Ska man dit eller? Jo men fan ska nog det! Men ska inte supa så direkt. Kör på annat istället.
;)
Då man vara nyrakad överallt, håret snyggt fixat och sexy kläder så jävlar är man på g!

Blir sketa bra.
Ska jobba på lördag kl 20-03 så hinner vara trött efter stadt utan problem.

Så måste fortsätta lite.


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar