onsdag 4 januari 2012

Oj lever jag?

Jävlar vad dåligt jag har uppdaterat! Sjukt dööööligt!
Så nu då ska jag berätta lite kortfattad om de senaste dagarna.

Okej

På nyår så va vi (aris, sandra, alice, frida, sofia, jag, vic, clara) hos victoria. Jag och aris stod för maten och jäääääävlar vad gött de blev!
Sen va det tört och sedan blev de till sist hemma hos mig.

Dagen efter de jobbade jag 7-16. Inte kotte på jobbet så tidigt så de var skönt.
Sjukt trött var man ändå.
Emelie min syster kom förbi och bosatte sig här. Därför har jag inte uppdaterat så bra.
I måndags tatuerade jag mig (igen......) Ja fråga mig inte vfr men jag tycker det är såååå himla fint med tatueringar. Jag kommer aldrig skaffa "skitmånga" tatueringar.
Det passar inte mig. Men att jag har ett par stycken gillar jag starkt! När jag ser en annan med tatueringar blir den personen nästan sexigare på ngt sätt. Och man förstår att personen har en stark personlighet.
Det är min uppfattning.
=)
Så det gjorde både jag och putte tillsammans kl 9 på morgonen.
Hans blev SKITSNYGG! och jag är så stolt över att jag köpte de till honom i julklapp. ;)

På dagen åkte jag och Ems till en kär och väldigt fin tjej vid namn Jessica. Hon är mamma ledig så har inte träffat henne på gööööör länge. Så det var sjukt nice att träffa henne!

Efter de trog jag och ems till träningen och körde gärnet.
GÖTTTTTTTTT!
Sen så söv vi.
Igår var det bara pluggdag. Fick ganska mkt gjort men har sjukt mkt kvar fortfarande. Så vi ska sitta idag med.
Igår så gick vi och köpte redbull (y)
Och tränade på Karins och Håkans pass :):))))))
KUL!
Idag ska vi plugga....
Och ikv ska jag jobba mellan 18-22.
Så så ser dagen ut för idag.

Puss på er !!!!!!!!!!!
Näsan ser vriden. Yes i know that.


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar