måndag 9 januari 2012

Små mörker

Vad är det med mig? Mig och allt annat. Jag vet inte.
Fick precis lite ångest. Vad för ångest? Det vet jag inte.

Kanske för att saker ska kosta?
Eller kanske för att det är skola imorrn?
Att jag vill tillbaka till Turkiet? Där man kände sig duglig och vacker?
Att jag inte vet vad som händer snart?
Sen att någon jag tycker om kanske försvinner snart..
Ska hinna med allt också.
Det kommer vara mkt framför mig.
Jag har förlorat mkt de senaste.
Att de jag har vunnit, är jag livrädd för att förlora.
Har en saknad.
Sen, jag är den jag är. Duger det? Eller måste jag visa mer? Är det något som saknas? Räcker jag till? Är jag den jag vill vara? Eller finns det mer? Klarar jag av det jag vill? Är jag stark nog?

Duger jag som den person jag är eller är något som saknas?
Gissa vad, jag skiter i det! Jag visar upp mitt egna.
Jag bryr mig, får jag inte tillbaka det, nej men skit i det då. Jag bryr mig fortfarande och viker mig icke. Men jag kanske bara skiter i det ist. Trots att jag är snäll ändå?

Dillar om ganska mkt saker.
Men det är skönt tycker jag. Att se med mina ögon vad det är jag menar.

Ska skaka min röv och studsa med mina bröön ikv på dansen.
Nu jävlar ska svettas som fan också!
Är sjukt taggad för ikv.
Så himla kul!

Nej ska väl vara redig och plugga lite till då......



Puss <3

4 kommentarer:

  1. legenden är tillbaka o besöker din blogg! :)
    du grym som person o njut av livet yao! ;)

    SvaraRadera
  2. Legenden? Tack! Det uppmuntrar mig faktiskt! Besök den hur mkt du vill!

    SvaraRadera
  3. lugnt, goran heter jag :)

    SvaraRadera
  4. HIHIIHI jaha! :) Vad kul! :) Tack så mkt. Massa Kramar!

    SvaraRadera