onsdag 1 februari 2012

Eheeemmmm?

Igår så va jag med Clara hela kvällen sen gick jag och la mig redan kl 22 för att jag var så himla trött. Därför blev det inget i blöggen. Men ska uppdatera nu om vad som sker och har skett.
Igår så var jag med clara efter skolan och vi fikade sedan stack vi hem till mig och hade allmänt bra. Mycket skvaller och snack hade vi vilket var kul!

Jag kan säga att det där med utökad träning från och med denna vecka verkar INTE gå så bra. Så ah... nästa vecka då.... då jävlar!
Hahahhaa


Föresten så har jag sett att man kan göra en SJUKT knepig sak med sin kropp.
Och detta heter: Scarification vilket menas med att man skär ut mönster på ens kropp som sedan läker och bildas ett bestående mönster.



Öh härreguuuuuuud??????????? Vad fan är detta liksom?????? Okej att folk kan göra tattoos och ta hål överallt, men detta tar fan priset...... INGEN HITT DETTA!!!!!!!!!!!!!!!!
Så fruktansvärt obehagligt!!!!! USCH!!!!!!!!!!!
Detta enligt mig tycker jag borde förbjudas. Det ser ju bara brutalt ut! Usch! Jag skulle få kalla fötter direkt om jag såg ngn som hade gjort detta...
USCH USCH!

Men till ngt annat då....... Idag ska jag och CLara till Skövde och kika lite. Så det ska bli nice.
Förhoppningsvis så hinner vi hem till min träning kl 18.
Men det ska vi väl göra hoppas jag. :)

Imorrn så kommer siss och lämnar min balklänning hemma. Ska bli så nice! Vill testa den igen...
Hihi

Usch jag har massa plugg som jag måste sitta med också en dag. HELVETET!
Får väl sitta imorrn lite efter skolan. Och på fredag.
Fan orkar inte....
Jag vill inte.
Men snart är det lov! Nästa vecka bara sen är det lov!
Fan va skönt.

Nej nu orkar inte jag mer.
Ses då sötisar.



Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar