torsdag 12 januari 2012

Snälla kan ngn diska åt mig?

Jag mååååååste städa snart!
Fan klassen + några till kommer imorrn och det ser fan ut hemma :(
Får göra de efter träningen.

Nu ska jag prata om Godisförbudet som jag är med i. Den håller på från 9 jan till 9 feb och det går ut på att inte äta ngt skit under denna månad.

Nu är det bara torsdag men det har skitbra än så länge! Jag säger att jag är med i en utmaning vilket gör det lätt att säga nej till godsaker!
Men snart är helgen här och då är det skrämmande vad sugen jag ofta blir! Det är bara för att man har det inlärt i skallen att det är okej att äta fre-lör. Därför är det svårt!
Men imorrn ska jag ut, då blir det inget åt de hållet iaf.
Lite alkohol kommer de ju dock bli. Men ska inte dricka så jävla mkt faktiskt.
Vill vara fräsch känner jag.
Men det har gått bra än så länge som sagt.
Hade velat mäta min midja för att se om det har hänt ngt efter 1 månad. Men får väl se om det har det.
Man känner de kanske..

Idag har jag fixat till min tattoo så nu ska den bara läka ordentligt.
Bild kommer väl ngn gång!

Sen så har dagen varit helt okej.
Snart ska jag och mamma hälsa på min farfar. Så ah....
Det blir väl bra hoppas jag.

Sen ikv ska jag träna igen. (som vanligt)
Och då är det Station Medel vilket alltid är roligt, så det ska fan bli svettigt ikv!
Har ätit (än så länge) bra idag så ska fan orka!


På tal om annat, har haft en ÄCKLIG finne på hakan. Och den är död nu. Men det ser så äckligt ut nu på hakan.
Det är verkligen det FÖRSTA folk ser. Det märker jag oavsett vad ni tror.
Hatar verkligen sånna där små saker som sabbar, typ EN finne MITT på näsan, hakan, pannan, kinden. Det är det första ngn ser!
Eller om man har munsår, det är det första man SER och en själv blir skitosäker och känner sig usch och ful och vad allt är.
Så nu känner jag mig sjukt ful.
Hoppas de blir bättre.
Mår så dåligt om jag känner mig ful.

Fan måste plugga på Rapport också :(((((((
FML säger jag bara......

Nej men ska lägga ned nu.

Jag kikar på film och denna film är helt underbar.
Så fina är de!

Nu ska jag kila då.

=)

Puss  <3

3 kommentarer:

  1. Men du vet ju redan ditt mått över midjan. Vi mätte ju inför balklänningen:) använd de måttet som utgångsmått och mät efter halva perioden och sen när det är över:) puss siss

    SvaraRadera