torsdag 5 januari 2012

Godmörrra

Uppe är jag allt! Ska försöka på mig att plugga pyttelite nu innan jag tränar kl 12. ska väl hinna lite?

Ja :)

Sen blir et skivstång och då jävlar ska det vara vikter och massa SVETT!
Efter de ska vi duscha på friskis och sedan vidare mot Vara.
Gissa vad som händer där. Det är balklännings-provning!
Hiihi vad kul hoppas jag hittar ngt roligt!

Ikv skulle jag vara med Sofia men det blev lite ändrat så nu ska det tydligen bli hos Aris med massa fler.
Jag och Sofia har inte träffats på 25 år. Och det är inte så bra.... Men vi har väl tid till att ses en annan gång?
jo det har vi tycker jag :)

Sen så nu vet jag inte vfr men ALLT verkar så sjukt nice!
Har massa ideer som bara flödar!!!!!!!!!!
Och allt verkar så himla kul!!!!! Dock så måste allt kosta....=/ men det har man väl råd med?
Jo det tycker jag :)

Hehehehehehe

Nu ska jag plugga! ;)

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar