onsdag 11 januari 2012

Okej här är jag

Ja men Jakob är riktigt snäller så han fick faktiskt vara delaktig här lite.

Jag har pluggat bra så har lämnat in ännu en sak till. Känns så FUCKING gött!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sedan så hälsade jag på min farfar idag. Han orkade  vara vaken. Så det var trevligt att få ett bemötande.
Efter de handlade jag och putte. Gött så nu är min kylskåp fullt.
:)

Sen så tränade jag nu, men det var inte Håkan denna gång :((((((( Så det var inte så kul att träna.
Men fundar på att cykla ngn stans snart
kanske donken och tillbaka
Haha
Vet inte vfr men jag trivs på donken. Känns trevligt på ngt sätt.
Kanske har turen att få prata med ngn?

Sen så åkte jag och Clara en sväng förut idag.
Ville bara få fram de oxå. Hon är underbar den tjejen.

Jag ska kila ut på fredag också.
Så det blir väl nice de med..

Hoppas jag.

Nej ska sluta med tjötet nu.


PUSS<3




1 kommentar:

  1. Hej siss!
    Hur går det med utmaningen?? Bra?? Skriv gärna om det i din blogg så jag kan följa dina tankarkring det, hur det går och hur du mår :) Har du tagit mått osv? så du har något att jämföra med sen när perioden är över??
    Om du ser på min blogg så har jag vikt/mått med som du ser :)
    Saknar dig som fan <3

    SvaraRadera