fredag 20 januari 2012

Mellan molnen så tittar det där ljuset fram

Jag sitter och gör verkligen inte ett skit. Jag är har musik på. Musik som är en blandning mellan hårdrock och lugn dramamusik. Dramamusik? Kan man uttrycka det så? jag gör det. Med de menar jag att musiken har en typ av känsla i sig som gör att man får mkt känslor i sig. Det är det jag lyssnar på.
Ja vad kan jag säga. Jag vet inte vad jag ska säga. Känner mig lite tom på ngt sätt.
Jag har inte orkat vara i skolan idag. Eller jag kanske hade orkat. Men nej ville sova ut ist. Kändes som det behövdes.
Imorrn ska jag äntligen till gbg. Träffa en älskade syster, och bland de bästa är att alla ska med. Alltså min andra älskade syster och min älskade mamma. Det känns tryggt och skönt att få tillbringa helgen tillsammans med dem.
Behöver det med känner jag.

Jag har ätit en väldigt stadig frukost. Så känns som att jag kommer vara mätt hela dagen lång. Att jag inte kommer vara hungrig eller ngt alls idag mer.

Men jag ska träna sen kl 17. Ska bli skönt känner jag. Att få svettas lite igen. Igår när jag tränade hade jag jätteont i mina benhinnor. Vilket jag blir väldigt ledsen på. Jag vill orka, kunna vara med på allt och att inget hindrar mig.
Jävla benhinnor....

Men kommer inte träna i helgen eftersom jag är i gbg. Så förhoppningsvis så är det bättre tills på måndag.
Nästa vecka kommer det kanske inträffa ngt. Ngt som jag har längtat så efter. Det känns inte verkligt. Kommer det hända? Eller är det bara en dröm? Vet inte..... Det återstår att se.
Många saker som händer känns aldrig som att det är verkligt. Det har hänt massor av saker som jag minns som jag inte kan förstå att det verkligen har hänt.
Tänker man tillbaka på allt man har varit med om så är det helt sjukt tycker jag. Fan vad man har varit med om saker. Och vad man har valt olika saker genom de sista.

Så är väl livet antar jag. Man väljer de man vill välja. Man går åt sin egna stig hela tiden.

Men jag ska göra ngt som är vuxenpoäng: Ska diska, dammsuga, torka, ta in tvätten och betala räkningar.
Inte kul detta, bara att diska är roligt. Det skummar och har sig. Vatten är kul.

Puss<3

1 kommentar:

  1. Sötnos <3 kan de vara verkligt?? Helt sjukt galet!!:))

    SvaraRadera