onsdag 29 februari 2012

Hallooooooo

Okej jag börjar om lite. Åre var kanon och sista dagen var det riktigt tråkigt att lämna Åre. Jag saknar min habibi väldigt mkt. Och jag längtar tills hon är här med mig!!
Min helg har varit lugn. I fredags så myste jag och Emelie med tapasrätter och mkt snack.
I Lördags var de mys med släkten. Då det var frulle på morgonen. Efter det var jag på ett sminkparty hos Emilia på jobbet. Det var väldigt kul :)! Hoppas på fler komma-över-partaj!
På kvällen så hyrde jag och Ems film och käka naturgodis. Dock lite ångest över det så nu är det allvar igen och sluta med allt sånt för ett tag igen. Jag tycker inte det är så svårt för vi har varit ifrån godis och allt socker ett braaaaa tag nu så det är lugnt lix!

Sen i söndags så gick vi en morgonprommis på typ 30 min. Sen tog vi de lite lugnt och sedan var vi båda iväg för att vara med på föreläsning om NuSkin. Det var väldigt kul att lyssna på faktiskt. Dock har jag inte så bra med pengar precis nu..... så ah måste chilla lite med allt köpande.....
Usch bajs.

I måndags var det en vanlig skoldag och danspass på kvällen.

Igår var det långprommis med båda mina systrar i 1 timme och annat som behövdes göras.
Träffa även en kär vän på jobbet. Oavsett hur det nu lät så var det väldigt trevligt att få prata lite.

Idag är det PLUGG som gäller. Så efter min skola så är det hårdplugg!
Ska ändå få belönas med att träffa en vän senare idag.

Ikv så är det Håkans pass som gäller! Skitkul och jag ska ge allt idag!
Är fett taggad!

Sedan idag får vi se vad som händer och gäller på menyn så att säga!

Bye bye!



Lite sådär vit och blek på samma gång..


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar