söndag 19 februari 2012

Med ett leende

Okej nu ser jag att det snöar Lisa.... :( Det slutade förut lite men nu börjar det igen :(((((
Inget kul.
Men det kvittar för ikv ska jag till Åre! :))))))) Äntligen får jag träffa min Habibi som jag saknar så!
Dock så har tåget blivit lite knep så ah får se lite. För det verkar som att jag måste sitta upp hela vägen ist för att ligga.
Så ja det var ju inte kuliga nyheter...!
Men men har ju åkt till Thailand förut och då gick det ju hyffsat bra att sitta i 13 timmar. :)

Gårdagens jobb gick jäätte bra! Det flöt på hela tiden och jag kände att jag orkade hela passet! Så det var underbart.
Komma hem med ett leende liksom! :)

Idag gäller inte mer än att jag måste packa inför Åre. Jag ska vara i Åre till fredag så det är ju inte jääättee mkt kläder som gäller som tur är ;)

Sen fick jag min studentmössa för ngr dagar sen! :)!!!!!
JIPPPIII!!! Snart är det jag som har lockigt vakcert hår under mössan med vit klänning och med STORT leende på mina läppar :D! Sjukt ju....!

Jag måste städa lite hemma också. Min fina ska bo här. Så det måste bli lite fint till henne! :)

Jag har upptäckt att detta inlägg fick många smajlisar. Kul va ;)

Nej vet att det var onödigt att ta upp det?**

Usch jag luktar donkenflöt. Har inte duschat ännu. Tänkte lunga mig lite med det så jag är mer fräsch sen!

Jag måste också plugga lite idag.....
Lämnar de ämnet på dirren!

Sen så ah, skönt att vara ledig från skolan en vecka till! Då kan man koppla bort verkligheten ytterligare lite till.
Nice jue. ;)

Nej men nu ska jag fortsätta och kolla lite på datan.
Typ lite bloggar osv :)

Ciao!
Fick bli en gammal bild idag som är tagen av Jannike Wallgren :) <3

Puss <3

2 kommentarer: