fredag 17 februari 2012

Titta! Solen kysser oss nu :))))))

Okej jag har varit ute på en prommis i 45 min innan frukost. Sedan dusch och sen tog jag det lite lugnt med frukost framför tv:n och datan.
Jag älskar att kika på datan i lugn och ro. Man kan kika på bloggar, kolla youtube skriva i min blogg, kolla fb samt massa annat kul som kläder, resor, bilder mm.
Det är roligt tycker jag!

Men jag kan inte sitta för länge nu, ska göra mig lite fin och gå och handla lite snabbt. Har typ inget hemma nu igen. Sen bär de iväg för lunch med söta Carro på The View.
Efter det får man skynda sig hem igen för jobb 15.30-01.00.
Så dagen är händelsefull. Vilket gillas! Då tar man tillvara på dagen tycker jag!

Fint väder vi har ute :D Jätte vackert! Det gör en på glatt humör! Då känns allt mycket lättare!
Dock fick jag lite ångest över att jobba ikv..... Kom på att Sofia berätta igår att det är Villa och då är det MAAAASSSSSOOOOOR med gäster som kommer och väljer donkenmat. Så det kommer nog bli en del spring på jobbet ikv.
Inte så kul kanske.

Men men vad gör man? ;)

Ska kila och göra mig snygg för dagen!
Ciao!


Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar