måndag 20 februari 2012

Första dagen i Åre

Jaaaaa nu är man i Åre med Jannike. Efter massor av om och men så
Kom man fram äntligen. :) det började med att vi käkade frukost runt halv 9 och sedan blev både jag och Jannike trötta så vi la oss i 2 timmar. Jag sov lite längre. Var verkligen slutkörd. Sedan efter de gick jag och Jannike samt en annan tjej vid namn Amanda och strosa runt lite runt staden. Det är väldigt vackert här. Dock är det var det inte så vackert väder idag men allt är väldigt vackert! Man upplever inte snön som hemma. Att man får ångest och så. Utan här njuter man verkligen av all snö. Så det är skönt!!!! Sedan gick vi till ett fik och luncha i nästan 3 timmar sjukt gött och Amanda är
Verkligen en jätte söt tjej och hade mkt att berätta on saker hon hade varit med om. Så det var mysigt! Efter de så hyrde vi en mini cooper och körde runt hela Åre samt fler ställen. Sen handla vi och kom hem och lagade mat. Så nu sitter jag med matkoma haha :) men detektiv mysigt. Imorrn så väntas de skidor. Får se hur allt ter sig. Har ju inte åkt
På nästan 2 år..... Och de andra är ju grymma på skidor så klart jag kommer se rolig ut.,,,, höhö inte så kul. Men nu ska vi bara ta det lugnt och prata och ha de mysigt! Hörs
Imorrn eller en annan dag!!!! Nu när jag har en ny telefon är de lättare att kunna uppdatera på sin blogg och vidare :)

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar