söndag 12 februari 2012

Söndah

Hej på er!

Jag har varit ute på en prommis i 40 minuter vilket var hur gött som helst! Bra start tycker jag!
Vädret är ju helt galet vackert här och man blir tom lite varmt i ansiktet när solen lyser på!
Åh sommar KOM TILL OSS SNART!

Sen efter det var det Turk-yoghurt med banan kanel, linfrö och en knäckis till det samt te.
Ska ta cappo på jobbet sen kl 12 ;)

Idag ska jag jobba då mellan 12-15 kortpass idag. 
Gött och väldigt lagom tycker jag! 

Senare idag vet jag inte vad som händer, men ikv kl 19 ska jag på ett core pass. 
Får se om det ger ngt. 
Ska bli gött iaf. 

Hääääärreeeeggguuuud vilket vackert väder vi har?
Jätte fint verkligen! 
Får nästan gå en prommis till bara för att Hahahah!
Okej jag låter cp men men. 
Känner mig glad :)

Så ska göra mig lite fin till jobbet då! 


Puss på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar