tisdag 7 februari 2012

Blutsaft?

Jag har nog järnbrist så ska dricka massa (eller ah det som man ska dricka) blutsaft.
Får se om 1 månad om det hjälper. 

Onsdag imorrn, gött. 
Börjar kl 8 och jag måååååste duscha med. 
Fan vad jobbigt.

Men det är sista veckan så FAN ska väl gå? 
Ja klart det gör!

Igår var det dans, roligt som vanligt.... :)

Föresten kan jag med handen på hjärtat säga att jag är en Iphone- ägare. 
En vit 4s är det som jag äger. 
Trodde ALDRIG att jag skulle skaffa sån skit. 
Men det är ju inte skit, så därför skaffa jag det.
Emelie ska bara hjälpa mig installera den. Sen så! Redo att användas! 

Fast jag är livrädd att jag ska ha sönder den....
PEPPAR PEPPAR!
Så går det väl!

Sen så hade jag ju tänkt att gå ut på fredag men dock så.... har jag inte lust till det längre.
Förlåt alla som ville att jag skulle komma (a)
hahah kanske inte var ngn som brydde sig nu.


Hahah
Forever alone. 

Ne men jag ska på begravning på fredag, och det slog mig i hjärtat att gå ut och festa efter det känns så fel.
Så därför låter jag bli det för denna gång.

Kan det inte bli vår snart? 
Orkar inte mina töörrrrrrrrra läppar och TÖÖRRRRRRRA händer. 
Inte kul jue!

Aja ska väl kila då

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar