fredag 3 februari 2012

Svinkallt och den där lusten försvinner lika fort som den kom

HEEEEEEEEEEEEELAAAAAA tiden så försvinner min lust till saker. Jag vill vara stark och typ träna mer och sånt. Men När det är så kallt ute så gör det att jag inte orkar.
Tappar glöden..... :(((((
Men på söndag kommer Emelie hem och hon är en typisk tjej som tränar och har sig. Och med hennes hjälp kanske nästa veckas träning blir bättre.

Men idag hade jag praktik till halv 11 sen efter de så stack jag till gymmet. Blev väl kanske inte de bästaste träningen. Men jag ska faktiskt jobba ikv 15.30-01.00 och då rör man på sig kan jag säga!

Ne men visst jag rör på mig. Det vet jag själv att jag gör. MEN jag vill ändå göra mer så det händer ngt???? Kanske att det har hänt saker fast jag inte ser det själv?
Känns inte som det händer ngt..... SÅ jag måste komma igång!
Nästa vecka då..

Usch och jag har plugg som vanligt.
Blir så jävla arg för jag vill INTE ha massa plugg. Jag orkar inte!
Höll på att gråta i onsdags när jag insåg att jag har massor att göra.
Och att jag inte vill komma och få IG i ngt...
Jag har inte IG i ngt men jag är RÄDD för att få det nu i slutet.......

Helvetet!

Men i onsdags efter skolan så åkte jag och Clara till Skövde. Vilket var jätte kul!
Detta köpte jag när jag var där:
Så det är jag jätte nöjd med. 
Okej nu känner jag mig bara tjock och ful i allt. Känns inte som man är tränad eller ngt.
Men till sommaren kanske man känner sig fin. Man är ju ändå brunare, ljusa slingor i håret, mer lyster och då har jag tränat. Så kanske att man tycker om detta mer då.

Kan ha som mål att detta ska sitta SKITSNYGGT till sommaren.

Sen så kom mina biljetter till Åre igår. 
Okej jag känner inte för kylan men på detta viset är det okej ändå. 
Och jag får träffa min Habibi <3

Igår så beställde jag en vit liten sötnos. 
Så jag väntar ivrigt på den nu!
Sen så ah ska en liten Turk resa bli om ett par månader......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOOOHOOOO 
Jag är SUPERTAGGAD för det!

Äntligen!!!



Ända som är negativt med allt är att alt kostar. Och det är inte bra för min lilla sparsumma.
Men men vill man leva bra så får det kosta då

Får snart göra min lite fin för jobbet.
Känns lite jobbigt att jobba, alltså inte själva jobbet men att jag är trött i huvudet och ska dit liksom.
Men det kommer säkert gå bra.

Imorrn är jag däremot ledig. GÖTT ska träna, gå promenad, plugga!!!!!!!!!!!!! Träffa sofia på kvällen (L)
Fan va nice!!!!! Härlig Lördag tycker jag!


Puss <3

( Kika gärna förbi på donken ikv, vill gärna ha sällskap)

Puss <3 (igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar