lördag 3 mars 2012

På språngkaffe (Y)

Lördag idag. Vackert väder det är ute. Jag och Emelie har ätit frukost och ska ut i de fina att gå lite.
Jag vill in på Gina lite och kika lite med...... (A)
JAG SKA INTE SHOPPA MEN JAG ÄR SÅ FUCKING SUGEN!
Ska bara kika lite OKEJ???

Jag jobbar idag 15.30-01 så det är inte en lång fri lördag idag tyvärr. Men det gör inget. :)
Jag ville jobba ikväll ändå!

Jaha veckan har gått bra. Har inte hunnit/orkat/velat skriva i bloggen så mkt nu. Blir att jag lämnar den lite ibland.
SORRY

Nästa vecka har jag jääättteee viktiga prov att göra. INTE KUL!

Men jag ska försöka sitta med bloggen lite mer nu känner jag. Inte kul att själv inse att man hade mkt att berätta och så skriver jag inget om det. :(

Förlåt hörrni!!

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar