torsdag 9 februari 2012

Jag dricker mitt goda te

Och med det betyder de att jag sitter hemma och ska börja plugga.

Fint väder vi har idag? Så det är väldigt gött! Fan så nice! Ska gå en promenad sen med siss tänkte jag!

Få se nu..... imorrn så slutar jag kl halv 11 sen så har jag bara en sak som jag ska på sen efter det har jag lov! Så himla gött, dock har jag plugg som ska göras, men ändå. Har lov. Så ska försöka att bli lite friskare och göra ngt kul under lovet och inte bara jobba eller plugga.
Hooppaaas det är fint väder nästa vecka.

Ikväll blir det ingen träning. Tar det imorrn ist.
Snart ska jag ju till Åre också. :) Nice!
Längtar tills jag får träffa Habibi.

Ja måste plugga lite nu.....

Usch jag vill inte plugga så tråkigt!
Det är verkligen det ända jag nämner i bloggen. Att jag ska plugga och plugga.
Men det är så mitt liv är typ.  Träning, plugg, jobb.
Har inget liv liksom.

Lite synd men så är det. Fram till v. 12 så har jag inget som heter liv.
Tummen upp på det ja...

Imorrn ska jag också till mamma och mysa. Mina systrar kommer vara där också.
Mysigt tycker jag.
Lördag bokade jag mig på en träning kl 10 så det blir det på lördag eftersom det på söndag redan var fullbokat.
:(
På lördag kväll blir det jobb.... lite små tråkigt men så blir det med det.

NEJ JAG MÅSTE SLUTA MED DETTA OCH PLUGGA IST!
Men det är ju inte kul ju..... Fan så tråkigt!
Jajajajajjjajajajaja ska sätta mig och göra det då!
Usch tråkigt.

Jaja ska kila då
Hejdå


Kände att en sexig bild fick komma upp. Förlåt om det är för sexigt

Puss <3

1 kommentar: