söndag 1 april 2012

Hej på er. Jag har vaknat lite granna till liv. Jag har lov nu, och känner att jag kan ta igen allt som har varit lite knep.
Jag kommer njuta av min ledighet. Och verkligen passa på med allt. Denna vecka som kommer, ska jag ta nya tag känner jag. Nu har jag varit nere och ska nu kravla mig upp igen!
Att livet är knepigt det vet alla. Och att oavsett hur mkt man försöker så är det lätt att ramla. Men har man ramlat så kan man faktiskt bara försöka resa på sig igen.
Ungefär så.
Jag kommer ha mina nergångar. Men det hindrar mig inte från att försöka. Utan alla nedgångar skulle man aldrig bli så lycklig som man blir det kommer till uppgångar? SÄger man uppgångar? Öh... men ni fattar.

Jag är ju på min storpraktik. Och 2 veckor är klara och har 7 kvar. Jag känner ärligt såhär..... Jag är så trött på allt som har med matlagning att göra så därför blir det lite trökigt ja...
Men igår var jag med en finländare och hon lätt mig verkligen på riktigt vara med att laga mat. Så kvällen igår var jätte bra.
Jag måste våga stå på mig kom jag på. Att vara i köket med killar gör det lätt att killarna vill göra allt på sitt sätt hela tiden. Dax att ta fram lite Julia-style och visa mina kunskaper.
SÅ fan på det.

Imorrn fyller min fina syster Emelie år. Men jag kommer nog inte träffa henne än utan får vänta tills påsk.
Imorrn ska jag också till frissan. Helt underbart, behöver verkligen klippa och dona med håret.
Så det ska bli kul..

Resten utav veckan är mest att jag behöver plugga. Träffa en viss person..... festa ha kul. Och va med vänner som jag älskar.
Familjen kommer jag också njuta av och även min älskade träning.

Ungefär så..

Nu ska jag fortsätta att kolla på Tv4.

Puss<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar