lördag 28 april 2012

Inga mindre än Emelie Therese och moder har jag här. Fira mig lite smått. Mysigt! Imorrn är de kalas också! Jippo! Idag dansade jag dans fuego! SVINKUL! Hehe och efter de åkte jag och jobba på Donken. Det gick kalas tyckte jag! Hela dagen var varit händelserik! Gött Ju. Men ah. Såg att de inte är Danspass på måndag..... Bajs Kuk på de. Så ah. Vad fan gör man då? Men jag bokade mig på skivstång på tisdag ist.., så de får de bli ist. Trim trim säger bag bara! Ah men ja, vad säger man Höhö? 4 veckor kvar på min praktik då. Känns bra! Vill vara med min klass, supa och njuta av studenten!!!!! Fan! Hehe på måndag kommer ju Madde också till praktiken och ska vara där tills den är över. Så sjukt gött att ha henne där! Då kan man ju tjöta lite!!!!! Ah men av, bye bye Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar