torsdag 26 april 2012

Hej och välkommen bloggen fyllde idag 1 år

Och så jävla kass som jag har varit på tt skriva!!!! Men jag har haft sjukt mkt att göra de senaste. Jag skriver på min telefon så därför kanske vissa saker blir fel som jag inte orkar ändra! Höhö. Men kg vill barra säga att lag sitter med två Jätte undebara tjejer vid namn Signe och Aris!!!! Imorrn fyller jag år också! Helt sjukt vad tiden går!!! Jag hår Ju även på praktik på dagarna därför som jag inte orkar skriva här!!! Mitt liv Är i full rulle. Lite jobbigt men jag kan säga att jag byter för varje fucking dag som går! Dock har jag plugg len på tisdag är jag ledig från praktiken så då ska jag plugga! Jag vill också Säga att jag är så jävla glad för att ha de som jag har!!! Kan ärligt säga er vänner att jag älskar er så jävla mkt!!!! Ni gör mig hel och uppfyller mkt av mina behov! Utan er skulle Mkt vara tråkigt! Ngn gång ska jag skriva ett inlägg om varje person som jag umgås med! Och berätta varför jag tycker om er!!!! Denna helg kommer blir så jävla bra!!!!! Allt kommer bli så jävla häftigt!!!!!! Att livet glider och leker nu vet jag gött och fucking väl redan!!!!!! Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar