torsdag 5 april 2012

Igår var det en bra dag. Den var så att man var med vackra människor hela dagen. Och oj vad jag njöt av dagen.
Underbara dagar har man när man är ledig.
Älskart!

På kvällen hade man lite matkoma men det var gött och med rätt fölk också.

Kl 12 idag ska jag på skivstång.
Fan va gött att träna, älskar att träna. Mitt <3-gull verkligen.

Idag är det ÄNTLIGEN utgång. Fy fan jag längtar. Jag är så taggad på att supa.
Helt amaizing. !
Stavning suger bäverballe men so what?

Det är vackert väder idag med!
Lovely!

Venne vad jag ska på mig ikv?
Bajs.

På tal om bajs så behöver jag bajsa nu.
Mhm...
Jag gör det nu..

Så klart.

Men iaf.... det är torsdag. Jag har lite ångest för att det är just Torsdag. För det betyder att snart är det tisdag igen och praktik...
Men AJA fan det ska gå!
Har inte pluggat ett skit.
Dåliga jag
Kanske..

Men ja nu vet jag inte. Snart är det skivstång iaf. Gött ju!
Ikv ska jag ha kul!
Oavsett tycker jag.

USCH jag har jätte mkt disk, städ, tvätt som jag måste fixa...
Bajsröva!
Men ja allt för att mina gäster ska trivas...

Puss <3
Fagert. 

1 kommentar:

  1. Snygg, jag har hittat asbra låtar till turk!!!!!! Fan vilket ruuuusss jag får när jag lyssnar på dessa!!!! :) Ahhhhh....!!! Vill bara vara med dig snart!!
    Ladda hem I wanna go - Britney Spears. Riktigt party!!!!

    SvaraRadera