tisdag 3 april 2012

Omg gjorde precis ngt som fick mina nerver att darra mkt. Men det kändes bra! Så ska bli kul med de som jag ska möjligt göra.
Okej igår hade jag det väldigt bra. Jag var på axelsson och fick mitt hår fixat. Känns skönt. Men jag längatr tills det har gått ngn vecka. Brukar alltid vara aggig mot håret precis i början.

Sen så tränade jag, dock hade jag sjukt mkt träningsverk från skivstånget i söndags.
Hihi
Stark vet.
Men på kvällen igår kom Törnberg och vi käkade grillad kyckling.
Mummma.

idag vakna jag tidigt. Redan halv 8??????
Oj.
hahaha inget liv vet de redan.

Idag ska jag väl göra ngt som jag är nervös över.. men det ska väl gå bra?
Sen idag är det inte mkt som händer.
Imorrn så kommer jag ha fina vänner hemma. Tapas är det som är på g.

Jag längtar tills Torsdag. Är sjukt taggad på att festa.
Sen så venne?
På lördag så ska jag till götet för att träffa Ems.
och fira henne såklart.

Oj vad jag blev nervig nu.
Usch usch....

Men aja.

Ska göra ngt annat nu tänkte jag. 

1 kommentar: