lördag 10 mars 2012

Gårdagens

Jajamännsan. Nu är jag sjukt seg. Fast nä, ut och gå lite, duscha och lite sån skit så är jag tillbaka igen. Jag och Emelie gjorde så igår att vi förfesta bara vi. Det var kul, dock så blev man så sjuuuuukt trött  så vi la oss nästa och sov istället för att gå ut. Lite mkt alkohol eller annat som kickar igång en kanske?

Väl ute så smakar kvällens drink RÖÖV så jävla vidrig så det finns inte??? Smakade fan mögel, med tuch av "berry" EEHHHUUU äckeldrink u will never be in my mouth again!

Men annars då? Jo utgången var kul. Dock så knöööör folk såinnihelvetet. Så mina tår är lite äckliga nu.
Haha..

Idag ska jag gå en liten prommis och sen duscha och sen vet jag inte riktigt. Får se lite.
Känner mig lite seg ändå..

Ska lägga upp lite bilder från igår.



Snart är det du och jag Emelie igen. Ute på de heta gatorna i en underbar värme. Vi, i shorts och linne med utsläppt hår. Med enbart lite smink då vårt bruna skin redan har gjort oss vackra. Det är vi som håller i varsin mojito tillsammans. Det är vi som kommer äga krogarna. Det är vi som kommer vara dom alla vill vara med och vill ha. 
Tillsammans med dig Emelie klarar vi allt! 



Puss <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar