fredag 29 april 2011

sorry

"Tja bloggen" det är en mening som jag hatar. Härregud bloggen lever inte och det börjar inte lipa för att man inte skriver i den varje dag. Jag menar ska man liksom säga " Hej bloggen" "Hejdå bloggen" " Hej älsk" "Saknar dig älskling"???????? 
Okej jag överdriver men när folk skriver " Grattis bloggen, nu har du fyllt 2 månader" då undrar man liksom poängen med det hela.. 
Skrev inte igår så skriver lite snabbt nu. Igår fick jag ångest attack kan jag säga. Usch var så nervös för halkan så mitt hjärta nästan hoppade ur min kropp. Men det gick gick bra och som många säger så var det riktigt kul! Så man behöver ärligt inte ha ngn ångest alls för halkan. Vfr får alla en att bli de? Bara för att de heter "halkan" ? Hette de typ "Ruschen" hade folk säkert tyckt de var kul och inte haft ångest. När jag kom hem igår såg jag på dörren en söt kasse.... och gissa vem det va ifrån? EMMA pemma PÄRON pung! :D Eller vi kan säga Emo. Det var allt från choklad till kaffe- the- till fotlänk :D Jätte kul, och jag älskar ju allt av de jag fick. Emelie (syrran) är hemma nu så vi tjöta på och vi gick på station medel idag oxå. Helvete vad trött jag var.... Tog nog ut kroppen när jag var så nervös inför Halkan.....
Köss och Slaffs 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar