onsdag 27 april 2011

27 april 2011

Idag äntligen blev man 18. HAHAAHAHHAHA det känns inte speciellt så men gött att äntligen ha blivit de. Så hahah dagen börja med att man duschar och håller på, och så ringer de på dörren och där står ingen mer än victoria "FLUFFY"  :D jag ba: vem fan ringer nu på dörrfan???!? Men där stod hon! Och hon gav mig ett presentkort på städ! Hahah det lär behövas när jag har flyttat.... skafan låta henne städa då de är som värst hemma! okej ne så elak är jag inte... eller jo.
Skolan är som vanlig ordning TRÖk men det gick bra. Och lärarna fixa lite kladdkaka till mig bara för att ha fyllt. Så alla i klassen sjöng och grejer! HAHAHAH kände mig speciell där....
Sedan ha, ha fort som fan byta om och dansa fuego. ( bland de sexiga man kan göra) och även de svettigaste. Är som en äcklig pöl efteråt. Mhmmmm yummmmmme.. men så kul! Sedan var det utvecklingssamtal och daahh jag tycker om det. Gillar min lärare veronica så vi småprata. Sen var de snabb fika på 3B. Mitt favvoställe med jannike. Och SNUTTAN gav mig lite hemprylar. Åh hon hade inte behövt de..... Men jag blev så glad. Min syster kom ikväll oxå. Hon gav mig också en liten present. Skitsnygga navelsmycken. :D Så vackra. De kommer synas i sommar. Så håll utkik efter min navel dåe... (lät lite lagom: "okeeeej")
Men så då! Sen var man på donken och höll på att fixa så nu är det klart för Helenas studentbal och det finns inga problems :D
Sen måste jag säga att så många som har grattat mig idag på Fb får alla plus i kanten. Man blir så glad.... (:

KISS ON YOUR BOBBIS! Även era killars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar