tisdag 26 april 2011

okej. Ska leva mig in i rollen nu

Idag har det varit en ok dag. Helt sjukt vad jag har skrattat idag. Emma och jag ska alltid ha samma humor om allt. Min filosofi var inställd idag vilket har gjort min dag. Tragiskt Yes I know.... men vafan. happ happ idag är det sista dagen som 17 åring. Känns gött. Fast egentligen tänker jag inte så mkt. Men det ska bli kul. Man har ju funderat en del på detta. Och Emma är ju en tjej som jag hänger med och hon har varit 18 för länge nu utan mig....... så nu jädrar. Och Jannike hahahahhaha hon fyller 19 på fredag så hon har varit 18 för läääääääääänge. Sen är det såklart ngr till som jag kommer vänta på men nu är det min dag imorgon. Oj jävlar,, har ju körkortet att tänka på. Tänker inte säga när jag har de. ( även om vissa vet) så är man lite nervig. Under påsklovet somna jag ca 2 på natten och vakna mellan 6 0ch 7 på morgonen. HAHHAHHAHA
nolife.se. Ne men fan är man nervig så är man!
Idag vill jag ge plus för två killar ( S och J) inte tillsammans utan för två olika tillfällen idag. De gjorde att dagen var lite kuligare än vanligt (;
PÖSS på SKINKAN!

2 kommentarer:

  1. Trevligt! Jag med!! Liten blir snart stor:) det går för fort syster yster:) Ses på onsdag-torsdag puss Emelie

    SvaraRadera
  2. Hej snutt :D Kul att du skrev här :) PUSS vi ses :D

    SvaraRadera